2 Eylül 2012 Pazar

Ohana

"Bir gün gelecek her şey daha iyi olacak." Ne zaman olacak bilmiyorum ama olmak zorunda. Böyle devam edemez çünkü. Hayatımdan memnun sayılırım. Kendimden memnun sayılırım. Ama bazen bir şarkı çalıyor, bir yere gidiyorum, bir resim görüyorum ve kırılma noktasına geliyorum. İnsanın sevgiliden çok bir arkadaşa ihtiyacı var böyle durumlarda. Ve ben böyle zamanlarda hep yalnız kalıyorum. Normalde eğlenceli olan, sevdiğim arkadaşlarım anlamsızlaşıyor. Çok sevdiğim, iyi anlaştığım ailem -ya da geri kalanı- bana ulaşamıyor böyle zamanlarda. İlk defa sözcüklere dökebildim bu durumu, heyecanlıyım biraz, yazarken şu an anlıyorum halimi aslında. Her an gözlerim yaşarabilir, biliyorum; yine gözlerim fazla kırpışmaya ve burnumun üstü kaşınmaya başladı çünkü. Bu kırılma anları hiç iyi değil benim için, kalıcı hasarlar verebiliyorum kendime. Acı çekiyorum. Ben zorlaştırıyorum aslında durumu belki de ama kendimi buna şartlı hissediyorum biraz. Kaybettiklerim yüzünden bu durum. Kayıplarımın acısını doya doya yaşamak istiyorum ama herkes geçiştirme peşinde beni, bu halimi. Çok sevdiğim bir çizgi film vardı küçükken. Lilo ve Stiç. Orada geçen bir söz anlam katacak bence yazdıklarıma.
OHANA demek aile demektir. Aile demek kimse arkada bırakılmaz ya da unutulmaz demektir.
Kimse arkada bırakılmayacak ya da unutulmayacak.

7 yorum:

  1. Bu yorumumu görür musun bilmiyorum ama seninle hemen hemen aynı şeyleri yaşıyormuşuz ve yazdığın söz son sevgilimin en sevdiği çizgi film ve replik buydu ve bana söylemişti. Eğer konuşmak istediklerini hiç tanışmayacağın biriyle konuşmak istersen yazabilirsin. Adını söylemene de gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senelerdir girmediğim, varlığını unuttuğum bu blogdan bir anda bildirim almak çok enteresan oldu. Merhaba?

      Sil
    2. Az önce lilo ve stitch'in bir resmine rastladım onedio'da. Anlarsın ya senin yazının altına yazdığım yoruma cevap gelmeyeceğinden o kadar emindim ki kontrol etmedim bile. Sonrasında da unutmuşum yorumumu tamamen. İşte onedio'da resmi görünce önce aklıma çizgifilm geldi sonra çizgifilmdeki sözler ve eski sevgilim. Tabii önce sözler tam olarak gelmedi aklıma sadece bana hissettirdiği duyguları yeniden hissettim ve internetten sözleri arama ihtiyacı duydum ve önce uludağ sözlükte buldum sözlerin tamamını. Sonra aşağıya bakınca blogunu gördüm. Bu yazına yorum yazdığım geldi aklıma. Önce yine cevap vermemiş olacağını umarak sadece yazıyı okudum hatırlamak için aşağıya doğru ekranı kaydırdığımda az önce biraz utandım. Gerçekten kusuruma bakma ben o kadar beklentisiz yazmıştım ki yorumumu aklımdan tamamen çıkmış. Hala konuşmak istersen konuşabilirim ama. Hala daha tanımadığım ve beni tanımakla uğraşmayacak bir arkadaşa ihtiyacım var. Sana da merhaba :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Hala aynı mail adresini kullandığım için ben burayı unutsam da bildirim geliyor :D bahsettiğim adres de ecenazk@gmail.com konuşmak istersen diye bırakıyorum buraya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gündür sana ulaşmaya çalışıyorum ama sanırım ulaşamayacağım. ':-D

      Sil
  4. Son mesajı yazdığımdan beri neredeyse bir yıl olmuş belki görmüşsündür dedim ama sanırım artık blog hesabın e-posta'na bağlı değil.Neyse burası bir yıl sonra yine aklıma geldi ve bir yazayım dedim. :) Görürsen ve cevap yazdığın halde görmezsem benim e-mail hesabım da berkantelgin@gmail.com

    YanıtlaSil